سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگار نازنین ما

سفارش تبلیغ

از:   یکشنبه 87/6/3  ساعت 11:49 صبح  

نگار نابغه

سلام به همه مهربونها.وقتم خیلی کمه ولی خیلی وقته از نگار چیزی ننوشتم.آخه این اواخر نگار خیلی تغییر کرده.دخترم بزرگ شده و کلی توانمند.از اونجایی که مامان و بابا همیشه وقت کم دارند نگار مجبوره  خیلی از کارهای مربوط به خودشو خودش انجام بده و تا حالا پیشرفت خوبی داشته.کفش و جورابشو خودش در میاره و میذاره تو جاکفشی،بعضی از لباساشو خودش عوض میکنه ، اسباب بازیهاشو جمع میکنه(2 دقیقه بعد مجدداً پخش میکنه)، هر چیزی رو که نیاز داره به هر زحمتی شده از کشوها،کابینت،روی میز و ... برمیداره.صندلی رو میبره جلوی ظرفشویی و دست و صورتشو(بعلاوه زمین و در و دیوار) میشوره،خودش برای خودش آواز میخونه،قصه میخونه.دیروز جلوی آشپزخونه خورد زمین و بعد برای خودش میخوند: نگار افتاد زمین وای ..وای..نگار افتاد زمین وای ..وای..
خلاصه جارو میکنه،سفره تمیز میکنه ،تمام دیوارها،تلوزیون،کابینت ها و ... را گردگیری میکنه(بعضاً با دستهای چرب و چیلی).

چند روز پیش میخواست در اتاق رو باز کنه و دستش نمیرسید، بهش یاد دادم یه بالش بذاره زیر پاش تا دستش به دستگیره برسه.دفعه بعد بالش پیدا نکرد و بدو رفت یه کاغذ آورد گذاشت زیر پاش تا در رو باز کنه...

بکبار هم داشتم اتاقشو مرتب میکردم.مدام در میزد و میگفت مامان در بازی بیاد تو.باباش گفت با دمپایی در بزن مامان صداتو

نمی شنوه.و نگار سریع رفت دمپائیهاشو پوشید و برگشت و دوباره شروع کرد به در زدن.حالا نقش دمپایی این وسط چی بود شما بگید.لطفاً سریع قضاوت نکنید.باور کنید دخترم شعر توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود،زنبور طلایی،بچه بی دندون،خاله مرغابی و عروسک مست و ملنگ رو کامل بلده بخونه.


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عروسی
مهمونی و کمک های نگار کوچولو
نگار و خاله مهربون-1
ببعی
کودک من
[عناوین آرشیوشده]

درباره خودم


نگار نازنین ما  
من نگار کوچولوی قند عسل هستم.خدای مهربون در 30 شهریور 1385 منو به مامان جون و باباجون گلم هدیه کرد.یک هدیه نازو دوست داشتنی.

لینک دوستان


محیا عسل
امیرعلی
محمد مهدی
آرین کوچولو

فهرست

29557 :کل بازدید
2 :بازدید امروز
6 :بازدید دیروز

لوگوی خودم


نگار نازنین ما

آوای آشنا


آرشیو


دی 1387
آذر 1387
مهر1387
شهریور1387
مرداد1387
تیر1387
خرداد1387
اردیبهشت87
بهمن 1386
اسفند1386